פראיירים לא מתים, הם לא קוראים

איך מתחילים לחסוך?

מצטרפים עכשיו ללא עלות וללא התחייבות, ושומרים על האופציה להוזיל את הטיפולים הבאים במוסך בעד 40%!

הסתיו כבר כאן, היורה ירה, האוויר רטוב והגשם שוטף את הרחובות ומביא ריחות וצבעים. מה שאומר שזה בדיוק הזמן לתת תשומת לב לחמישה דברים שחלקם עלול להציל חיים!  

 
טיפול לרכב
תמונה depositphotos

צמיגים

גשם, עלים צבעוניים, רטיבות, בוץ ועוד מאפייני סתיו עונתיים. נוסיף לזה את השמן שנצבר בחודשי הקיץ ועולה מהאספלט, והופ- אנחנו בימים המסוכנים ביותר בשנה. תנאי הדרך בסתיו שונים משמעותית מאלה של הקיץ החם והיבש. הצמיגים הם ה”רגליים” של הרכב והם טסים במהירות על כביש חלק ומסוכן. 

לא להתעצל! ובטח לא לחסוך!!  כנסו לבדוק האם הצמיגים ישנים או יבשים. אבחון של חצי דקה ייתן לכם שקט נפשי. 

בלמים

היובש והחום הגבוהים בזמן הקיץ שוחקים את רפידות הבלמים. אתם הרי יודעים מה עשו לכם בטיפול האחרון ואם לא טיפלו לכם ב”ברקסים”, שאלו את עצמכם האם “יהיה בסדר” או שיש סיכוי כלשהו לחוויה של אובדן בלמים בכביש רטוב. 
עצה שלנו ? כנסו לבדוק. נקודות השירות הרבות בישראל, גם של דרייבר, ישמחו לבצע עבורכם בדיקה חינמית של מצב הבלמים. 

מערכת חימום

אחד הדברים הכי כייפים בחורף זה להיכנס לרכב הקפוא ולהפעיל את החימום שבתוך דקה מפזר חום נעים ומלטף בכל חלל הרכב. (ואחרי עוד שתי דקות הופך לבלתי נסבל) 

אבל בתכלס, לא עשינו שימוש במערכת החימום במהלך חודשים ארוכים, שווה לעצור שניה בדיוק כמו שעוצרים לטעון כתובת בוייז, ולעשות “חזרה” על הפעלת החימום הפנימי וכל האפשרויות המפחידות שמופיעות בלוח השעונים. 
זוכרים שאבא היה מנגב את האדים עם היד ומשאיר סימנים על השמשה הקדמית? יש אגב לא מעט שעוד עושים את זה… 

 

נוזלי מערכות

אתם מאלה שמקפידים לקחת בקבוק מים לכל מקום ? גם הרכב ! ואפילו כמה סוגים. 

במערכות הרכב המגוונות יש רמות שונות של נוזלים. על מנת שהרכב ייסע חלק ותקינות המנוע ומכלולים נוספים יישמרו תקינים, חייבים להימצא בו רמות מינימום של נוזלים כמו שמן מנוע, שמן גיר, נוזל בלמים, נוזל קירור ואפילו מי סבון לניקוי השמשות. אז אם נכנסתם לבדיקת חורף, בקשו מנותן השירות שיציץ גם על אלה. 

 

מצבר (בטריה)

מכירים את זה שאתם נכנסים לרכב ומנסים להניע ו… כלום ? 

והרי היו ‘רמזים’ בהתנעות הקודמות, אבל החלפנו מצבר רק לפני שלוש שנים… אולי ארבע… יש מצב שבכלל חמש?? 

רכב לא מניע בחורף זה טיפה (או הרבה טיפות) יותר מבאס. עם ירידת הטמפרטורה, הרכב צורך יותר חשמל על מנת לחמם ולהתחמם ואם רוב הנסיעות שלכם קצרות, המצבר בוודאות יישחק מוקדם יותר. 
אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאחת מנקודות השירות של דרייבר ולוודא שהמצבר תקין ויש טעינה והכל מוכן לחורף ושאתם מרוצים ובטוחים. 

 

כמה זה יעלה לכם ?

כלום! 
למה בעצם ? אתם שואלים. 

כי אנחנו מאמינים במערכות יחסים ארוכות והדוקות שכוללות ליווי, ייעוץ, שירות מנצח ובעיקר- אמון.

חורף בטוח מאיתנו בדרייבר