מכה קלה בכנף?

לראשונה בישראל


תיקונים קוסמטיים* לרכב ללא החלפת חלקים בטכנולוגיה מתקדמת בשיתוף SMARTCOVER העולמית!

שריטות, שפשופים ושקעים במחירים מוזלים.

במקום להפעיל את הביטוח, פשוט הפעילו את Driver וחסכו

תמונה של מכונית עם שריטות שפשופים ושקעים

מלא פרטים וחסוך עד 40%

לא נכנסים למוסך בלי דרייבר עכשיו גם בפחחות
  • אייקון עם סימן וי
    כל נזק עד 30 ס״מ קוטר
  • אייקון עם סימן וי
    מומחיות בתיקוני פחחות בנזקים קטנים
  • אייקון עם סימן וי
    3 שנות אחריות לתיקון
הדפס את סרגל המדידה >

כתב שירות מנוי שנתי

כתב שירות – מנוי שנתי

כתב שירות של סמארט העולמית בשיתוף דרייבר מספק כיסוי לנזקים קוסמטיים קלים הנגרמים בנסיעות יומיומיות.

בשירות זה תוכל ליהנות משמירה על רכבך נטול נזקים קוסמטיים קלים באמצעות שירות ארצי מהיר ונוח.

באפשרותן של פגיעות קלות בפח ושריטות, להוריד את ערך הרכב שלך. באמצעות  כתב שירות של סמארט ביכולתך להבטיח  את קבלת  הערך המקסימאלי הפוטנציאלי של רכבך.

פגיעות ושריטות קטנות בפח של הרכב יכולות להוות מטרד. בעזרת הכתב שירות, באפשרותך לשמור על רכבך במצבו המקורי, כחדש. וזאת מבלי לפגוע בהעדר התביעות בפוליסת הרכב העיקרית שלך.

למען הסר ספק, כתב שירות של סמארט הינו נפרד לחלוטין מפוליסת ביטוח הרכב, כך שהפעלתו אינה משפיעה על היעדר תביעות של הביטוח העיקרי של הרכב שלך.

מבוא

תיקוני SMART מאפשרים תיקונים מינוריים (קטנים/קוסמטיים) לחלק החיצוני של רכבו של הלקוח.

בתמורה לתשלום שנתי/חודשי, חברת דרייבר ישראל בע”מ מקנה שירות תיקונים עבור נזקים מינוריים (קטנים/קוסמטיים) בחלקו החיצוני של הרכב.

 

 

  • הכיסוי כולל: 2-3 תיקונים קלים במשך תקופת המנוי (בהתאם לגובה תשלום המנוי)
  • תקופת מנוי הינו 12 חודשים
  • נזק קיים כלול בתיקון הראשון בלבד – (ניתן לתקן נזקים קלים נוספים לפי מחירון דרייבר)
  • לאחר רכישה של המנוי הלקוח יעביר צילום של הרכב
  • המחירים המפורסמים במדיות השונות, מתייחס עבור רכב פרטי בצבע רגיל/מטאלי.

 

 

תיקוני SMART מאפשרים תיקונים מינוריים (קטנים/קוסמטיים) לחלק החיצוני של רכבו של הלקוח.

בתמורה לתשלום לפי נזק, חברת דרייבר ישראל בע”מ, מקנה שירות תיקון עבור נזקים מינוריים (קטנים/ קוסמטיים) בחלקו החיצוני של הרכב.

תיקוני חלקי פח בלבד ו/או מגן קדמי/אחורי, לא כולל מרכב הרכב או גג, לא כולל חלקי אלומיניום, לא כולל חלקי פלסטיק, פסי קישוט, לא כולל מראות ופנסים.

התיקון אינו כולל החלפת חלקים.

 

מובהר בזאת שכל תיקון יבוצע אחרי שליחת צילום רישיון רכב וצילום הנזק.

 

  • א. הגדרת רכבים:

 

    1. רכב פרטי – רכב עד 1600 סמ”ק (בנוסף הונדה וניסן אלמרה 1800 סמ”ק)
    2. רכב מנהלים – רכב מעל 1600 סמ”ק
    3. רכב מסחרי קטן – עד 1800 סמ”ק
    4. רכב מסחרי גדול – מעל 1800 סמ”ק
    5. רכב יוקרתי – AUDI,BMW, JAGUAR, PORCHE, JEEP, LEXUS, INFINITY, MERCEDES-BENZ, ALFA-ROMEO, volvo, mini cooper.
    6. רכבי שטח (ג’יפים).

ב. הגדרת צבעים:

1-צבע רגיל

2-צבע מטאלי

3-צבע פנינה-תוספת מחיר

4-צבע 3 שכבות-תוספת מחיר

5-צבע אדום V.41-תוספת מחיר

קיימת תוספת מחיר לרכבים בעלי צבע מיוחד כפי שמוגדר בפסקת הגדרות הצבעים מעלה.

 

 

  • תגמולי תיקונים

 

הלקוח ייהנה ממספר מוגבל של תיקונים במהלך תקופת כתב השירות הזו, בתנאי שהוא נמצא בתחומי סף התגמול, כמצוין בתכנית.

ישנם מספר מסלולים ע”פ כמות תיקונים.

-תיקון 2 חלקים בסכום קבוע

-תיקון 3 חלקים הכולל בתוכו השתתפות עצמית.

 

 

 

  • תיקונים

 

גומות מינוריות

הכיסוי יהיה עבור גומות מינוריות, אשר עומקן אינו עולה על-1.5 מ”מ.

      1. גומות

דרייבר תשלם עבור תיקונים לגומות מינוריות הנגרמות לגוף הפח של רכבו של הלקוח, שקוטרן אינו עולה על 30 ס”מ ואשר עומקן אינו עולה על-1.5 מ”מ.. במקרים שבהם חלק כלשהו בפאנל הגוף נקרע או נתלש, הנזק לא יוגדר כגומה מינורית ולא יכוסה תחת כתב שירות הזו. דרייבר תשלם עבור התיקונים עד לסף התגמול של הכיסוי, כמצוין בתכנית, לכל תיקון ולמספר מוגבל של תיקונים.

 

      1. שריטות מינוריות

דרייבר תשלם עבור תיקונים לשריטות מינוריות הנגרמות לגוף הפח של רכבו של הלקוח, שאורכן אינו עולה על 30 ס”מ ואשר עומקן אינו עולה על-1.5 מ”מ.. במקרים שבהם חלק כלשהו בפאנל נקרע או נתלש, הנזק לא יוגדר כשריטה מינורית ולא יכוסה תחת כתב שירות הזו. דרייבר תשלם עבור התיקונים עד לסף התגמול של הכיסוי, כמצוין בתכנית, לכל תיקון ולמספר מוגבל של תיקונים.

 

 

 

  • החרגות לתיקונים

 

לא יהיה כל תגמול תחת כתב שירות זו ביחס ל-:

    1. תיקונים אשר אינם מוגדרים תחת “תגמולי תיקונים”.
    2. תיקונים אשר מחוץ לתקופת הכיסוי:
    3. תיקונים אשר התקיימו לפני כן, לרבות חלודה או כל גורם המתפתח בהדרגה.
    4. ראלי, מירוצים, מבחני מהירות או כל סוג אחר של ספורט מוטורי תחרותי.
    5. תיקונים החורגים מעבר לסף התגמול, כמצוין בתכנית.
    6. תיקונים שתוצאתם החלפה של כל פאנל גוף או חלק ממנו.
    7. תיקונים שבהם מעורבים אבזרים, שולי דלתות, שולי חלונות, עיטור.
    8. נזקים לצמיגים ולסטיקרים.
    9. פחת ערך כתוצאה מתיקונים.
    10. תיקונים הנעשים על ידי אדם בלתי-מורשה או ללא אישור בכתב מאת דרייבר.

 

 

  • חוקים כלליים

 

הכיסוי הניתן ע”י כתב שירות זו כפוף לעמידה במונחים ובתנאים הבאים:

 

  • תשלום מנוי

 

 

      1. כתב שירות חודשית ותשלום מנוי

כתב שירות זו תקף עבור חודש קלנדרי אחד. המנוי החודשי מתחדש אוטומטית על ידי דרייבר עם קבלת תשלום המנוי, בתנאי שהתשלום מתקבל על ידי דרייבר ביום הראשון של כל חודש, או לאחריו, או מועד אשר יוסכם כתאריך האחרון לתשלום.

      1. עצירת תשלום מנוי

עבור כתב שירות חודשי זה, במידה והמנוי אינו משולם בתאריך האחרון לתשלום כתוצאה מעצירת התשלום על ידי הלקוח, כמו כן כתב שירות זו יבוטל החל מהתאריך האחרון שבו המנוי היה אמור להיות משולם. המנוי הינו בר-פירעון בתאריך התחילה או בתאריך החידוש, או לאחריהם, בהתאם למקרה. דרייבר או מי מטעמה לא תהיה מחויבת לקבל תשלום עבור המנוי, לאחר המועד כאמור. אך תוכל לעשות זאת בכפוף לתנאים אשר ייקבעו על ידי דרייבר, לשיקול דעתה הבלעדי. היה והחיוב יוחזר בפעם השנייה, כתב שירות יפקע אוטומטית.

 

 

 

 

 

      1. תקופת חסד עבור תשלום המנוי

על אף ההוראות הכלולות ב-4.1.1 וב-4.1.2, הלקוח יהיה זכאי לפרק זמן של 15 יום החל מהמועד האחרון לתשלום המנוי, המשתקף בתכנית הלו”ז שבו ישולם המנוי.

      1. ביטול ושינויים לכתב שירות

דרייבר תוכל לבטל או לשנות את כתב שירות הזו או לשנות את המנוי, בהודעה בכתב 30 יום מראש ללקוח, במען המכתבים, בכתובת הפיזית, מסרון(SMS) או בדוא”ל הידועים האחרונים של הלקוח.

      1. ביטול ושינויים לכתב שירות

לא ניתן לבטל את המנוי במידה ובוצע תיקון ברכב.

      1. מסלולי מנוי-

מסלול ראשון- עבור תיקון של שני חלקים על-פי התנאים המפורטים בכתב השירות.

מסלול שני – עבור תיקון של שלושה חלקים , הכולל בתוכו השתתפות עצמית בכל תיקון.

 

 

  • טיפול בכלי הרכב

 

הלקוח ינקוט את כל האמצעים הסבירים לשמירה על כלי הרכב במצב יעיל ובר-נהיגה.

 

  • גילוי נאות

 

מצג שווא או אי-גילוי של כל פרט או עובדה מהותיים יביאו לידי כך שכתב שירות זו תהיה בטלה ומבוטלת, לשיקול דעתה של דרייבר.

 

  • פעולות מכוונות או מעשי הונאה

 

כל התגמולים הניתנים במסגרת תנאיי כתב שירות זו, ביחס לכל תיקון ולתשלום המנוי המשולמים ביחס לתיקון כאמור, יחולטו בכתב שירות זו, לשיקול דעתה של דרייבר, תפקע או תהא בטלה, אם:

        1. אם כל טענה לתיקון או חלק ממנו תחת כתב שירות זו מזויפות בכל דרך שהיא, אם נתגלו אמצעים או תחבולות זיוף המשמשים את הלקוח או כל אדם מטעמו לצורך קבלת כל תגמול תחת כתב שירות זו, או אם כל מאורע שכנגד כתב שירות זה נגרם מפאת התנהלות מכוונת של הלקוח או של כל אדם מטעמו, או תוך הסכמה שבשתיקה מצד הלקוח; או
        2. מידע ו\או מסמכים מזויפים, בין אם נוצרו על ידי הלקוח ובין אם על ידי צד אחר, אשר ניתנו לדרייבר על ידי הלקוח או כל אדם הפועל מטעמו, או תוך הסכמה שבשתיקה מצד הלקוח, בבואו לאמת או לתמוך בכל תיקון תחת כתב שירות, ואם התביעה עצמה הינה מזויפת. או ;
        3. סכום התביעה מוגזם במכוון על ידי הלקוח או כל אדם הפועל מטעמו או בהסכמתו שבשתיקה, מכל סיבה באשר היא, ואם התביעה עצמה הינה מזויפת.

 

  • תיקונים

 

      1. הלקוח מסכים, בבואו לדווח על תיקון, לקיים את כל בקשותיה הסבירות של דרייבר, וכן יפעל עפ”י נוהלי התיקונים הקבועים, כמוסבר בנוסח זה וע”י צוות התיקונים של דרייבר.
      2. בקרות כל מאורע המביא לידי תיקון עפ”י תנאיי כתב שירות זו, באחריות הלקוח למסור על כך הודעה לדרייבר תוך 30 יום לאחר קרות המאורע.

*באחריות הלקוח לדווח על אירועים אם וכאשר אלה מתרחשים

 

הודעות יש למסור בחיוג למוקד הייעודי שלנו, שמספרו 4567*

        1. כל עבודת תחזוקה המתחילה או מתבצעת ללא אישור מראש מאת מחלקת התיקונים של דרייבר, תביא לידי פקיעת התיקון.
        2. דרייבר לא תישא באחריות לעבודת תיקונים המתבצעת והנשלמת ע”י גורם מתקן אשר לא אושר כיאות.
        3. כאשר הלקוח אוסף את כלי הרכב לאחר התיקון, באחריותו לבדוק ולבחון את עבודת תיקון, על מנת לוודא שהיא נשלמה כראוי. אך אם זו אינה משביעת רצון, על הלקוח לדחות את קבלת הרכב, ועליו להודיע על כך באופן מידי למחלקת התיקונים של דרייבר.
        4. ללקוח לא תהא האפשרות לצבור נזקים ועליו להגיש תביעה לתיקון לכל תקרית באופן נפרד.
        5. ללקוח לא תהא האפשרות לבחור בכך שהתיקונים יבוצעו רק בנזקים מסוימים ברכב, שכן כל הנזקים יילקחו בחשבון בעת חישוב עלויות התיקונים.

 

  • כתב שירות אחר

 

הלקוח יודיע לדרייבר באשר לכל כתב שירות אחר המכסה את אותו הנזק, שבעקבותיו דרייבר תהא  אחראית לשלם אך ורק את החלק היחסי שלה בנזק כאמור.

 

  • ביטול

 

כתב שירות זו יבוטל על ידי דרייבר, או על ידי הלקוח, בהודעה בכתב 30 יום מראש, לכתובת הידועה האחרונה.

 

  • דחיית תיקון ופתרון מחלוקות

 

אם הלקוח  מעוניין לחלוק על כל החלטה אשר נתקבלה על ידי דרייבר, הלקוח  יוכל להגיש לדרייבר תלונה תוך תשעים (90) יום. דרייבר מחויבת להגיב ללקוח תוך שלושים (30) יום מקבלת התלונה.

את המכתב יש לשלוח לכתובת הבאה:

    1. info@driver4u.co.il
    2. ת.ד 1162 רעננה

 

  • פקס: 09-7445105

 

 

אם המחלוקת של הלקוח אינה באה על פתרונה, תהיה באפשרותו להגיש תביעה  משפטית כנגד דרייבר. אם הדבר לא נעשה תוך 180 יום, התביעה כנגד דרייבר תתיישן ודרייבר לא תישא עוד באחריות כלפי התיקון.

 

 

  • גבולות טריטוריאליים

 

כתב שירות זו מופעלת אך ורק במדינת ישראל

דרייבר   רשת מוסכים בישראל בע”מ

 

כלי הרכב   כלי הרכב המתואר בתכנית, יכול להיות אחד מהבאים: כלי רכב ממונעים קלים, מיניבוסים, רכבי הובלה קלים ורכבי פאנל ואן עם מסת רכב ברוטו (GVM) שאינה עולה אל 3,500 ק”ג, והמשמשים למטרות חברתיות וביתיות ולצורכי פנאי, וכן לנסיעות אל מקום העבודה הקבוע, וממנו ורכבים המשמשים למטרות עסקיות ו\או מסחריות, כוללת אופנועים, קטנועים במונחי כתב שירות הזו. למטרת כתב שירות הזו, ההגדרה של “כלי רכב” אינה כוללת טרקטורונים, מעונועים קראוונים ניידים או בתים, טריילרים או סירות ממונעים.
תאריך   תאריך חתימתו של הלקוח על גבי טופס ההצעה עבור כיסוי התיקונים דרייבר.
הלקוח   האדם או היישות העסקית, כמצוין בתכנית.
     
תקופה   כתב שירות תקף לחודש קלנדרי אחד והכיסוי יימשך על בסיס חודשי, אם התשלום עדכני. דרייבר תחדש את כתב שירות הלקוח מדי חודש אם הלקוח משלם את המנוי בזמן, ואם לא כן – הוא יבוא לידי סיומו.
הגבלת התגמול   כתב שירות זו מגביל את הכיסוי לנזקים כך שלא תהיה חריגה מהגבלת התגמול כמצוין בתכנית. הגבלת התגמול כוללת מע”מ. לא יהיה כל כיסוי אם מחיר התיקונים כולל מע”מ, ללא תלות בגודל הנזק, חורגים מהתגמול.
הגבלה כמצוין בתכנית   התכנית כוללת מידע ספציפי לעניין הכיסוי ומהווה חלק מכתב שירות זו. המידע בתכנית זו כוללת את פרטי הלקוח, המנוי החודשי, מגבלת התגמול והכיסוי שניתן.

מדריך הערכת תאונה

 

תזכורת מהירה לגבי אילו נזקים מכוסים.

 

שריטות מינוריות

דרייבר תשלם עבור תיקונים של שריטות מינוריות בגוף הרכב שאינן חורגות מ-30 ס”מ באורכן ואשר עומקן אינו עולה על- 1.5 מ”מ, עד להגבלת התגמול של הכיסוי, כמצוין בתכנית, ולכל תיקון, למספר מוגבל של תיקונים.

גומות

דרייבר תשלם עבור תיקונים של גומות מינוריות בגוף הרכב שאינן חורגות מ-30 ס”מ בקוטרן ואשר עומקן אינו עולה על- 1.5 מ”מ, עד להגבלת התגמול של הכיסוי, כמצוין בתכנית, ולכל תיקון, למספר מוגבל של תיקונים.

גומות מינוריות

דרייבר תשלם עבור תיקונים לשבבים קטנים, עבור גומות אשר עומקן אינו עולה על- 1.5 מ”מ.

 

עקוב אחר תהליך התיקונים שלנו, שלב אחר שלב:

עקוב אחר תהליך התיקון שלנו, שלב אחר שלב:

שלב 1: בדוק את האזור הניזוק, על מנת להבטיח כי עבודת התיקונים הנדרשת הינה בכפוף למסגרת הקווים המנחים הכלולים.

שלב 2: הנח את סרגל התיקונים על הנזק וודא כי הנזק אינו גדול מאורך של 30 ס”מ.

שלב 3: צלם את הנזק ושלך את הצילום לדרייבר למספר: 052-383-9993  או כתובת דואר אלקטרוני

שלב 4: צור קשר עם מחלקת התביעות של דרייבר, בטלפון 4567*, אנא שמור את רישום הרכב בהישג יד למטרות זיהוי.

שלב 5: ללקוח/למוסך מונפק מספר אסמכתא לתיקון.

 

על מנת ליצור קשר עם מחלקת התביעות של דרייבר

התקשר לטלפון 4567*

דוא”ל: info@driver4u.co.il