מתחת למכסה המנוע – איך דרייבר בוחרת את המוסכים ברשת ?

איך מתחילים לחסוך?

מצטרפים עכשיו ללא עלות וללא התחייבות, ושומרים על האופציה להוזיל את הטיפולים הבאים במוסך בעד 40%!

פגשנו את מנכ”ל דרייבר, ארי ארז, לראיון מיוחד על תהליך בחירת המוסכים אשר נותנים שירותים לאלפי הלקוחות בישראל ושומרים על שם הרשת

טיפול במוסך
מימין - ארי ארז, מנכ" דרייבר, ערן עובדיה, מנהל מוסך בוש, ולקוח מרוצה (תמונה- דרייבר)

“רוב המוסכים המורשים שנותנים את השירות ללקוחות דרייבר, עובדים איתנו שנים רבות, למעלה משש שנים” מספר לנו ארז על השאלה מהי התקופה הממוצעת של פעילות עם המוסכים ברשת, ומוסיף: “עשינו בחירה מדויקת כבר בשלבים הראשונים, בחירה שהוכיחה את עצמה כמוצלחת ביותר ולראיה, הלקוחות יוצאים עם חשבוניות שכל אחת ואחד היה רוצה לקבל בסיכום טיפול לרכב”. 

על איזה סוג של מוסכים מדובר?

“המוסכים שדרייבר עובדת איתם הם מוסכים משפחתיים, כאלה שגם בעל הבית ייכנס מתחת לליפט וילכלך את הידיים. זה ה’אני מאמין’ של דרייבר. אני לא טוען שמוסכי היבואן עושים עבודה גרועה, אני טוען שהלקוח הישראלי יכול לטפל במוסכים המורשים של דרייבר ולחסוך אלפי שקלים בשנה על ההדר והפאר שמציעים מוסכי היבואן. מי שחשובה לו חוויית חמישה כוכבים, שיהנה. מי שמסתפק בארבעה עושה איתנו עסקה מעולה בכל כניסה למוסך, כשרמת הטיפול ברכב במוסכי דרייבר אינה נופלת אפילו במעט ממוסכי היבואן”. 

מה היית אומר ללקוח שרוצה הוכחה להבטחות? אלה שיגידו בלב- "יופי של סיסמאות"

“המוסכים נבדקו ונבחנו על ידי שמאים רבים, אנחנו שותפים עסקיים של פנגו שבחנה את השירות שלנו מקצה לקצה ובחרה בדרייבר למענה על נושא טיפולי הרכב בסל הפתרונות שלהם. אני חושב שזו אינדיקציה שבהחלט יכולה לגרום ללקוח המתלבט להיות רגוע ולהתנסות בשירות שלנו. 

בנוסף, יש לנו באתר וגם בדף הפייסבוק העסקי, המלצות רבות כתובות ומצולמות. לקוחות שאחרי שנים רבות הצליחו לפנות תקציב לדברים אחרים ולא על טיפולים במוסך היבואן”. 

האם אתם בודקים את המוסכים גם בלי שהם ידעו?

“לפעמים משלבים גם רכבים סמויים. חשוב שהרמה והאמינות יהיו עקביים בזמן שירות של כל לקוח ולקוח במוסך. בעידן של פלטפורמות טכנולוגיות שבהן אנשים מזמינים בלחיצת כפתור מוצרים ושירותים, אנחנו עוסקים באחת החוויות הקשות של הצרכן הישראלי ומאחר ואנחנו מבינים את המצב הפסיכולוגי שבו הוא נמצא, אנחנו משקיעים בדיאלוג הדוק וקרוב לכל אורך הדרך”.  

מה ייחודי בטיפולי הרכב של דרייבר ?

“שמאי רכב המועסק בחברה מפקח לאורך השנים הראשונות על המוסכים המצטרפים לרשת, על טיב החלקים, איכות השירות ועוד פרמטרים המוגדרים על ידי דרייבר. לכל אורך תקופת הפעילות המשותפת מתבצע פיקוח על ידי נציג החברה, בעיקר בזמן שרכבי הלקוחות נמצאים בטיפול כולל שליחת תמונות אליהם במקרים רבים”. 

מה כדאי שלקוח שסומך רק על מוסכי היבואן יידע?

בישראל יש מאות אלפי טיפולים בחודש, כל מוסך מנסה להגדיל את כמות הלקוחות שלו וכך גם דרייבר שבוחנת את מיקומי המוסכים איתם היא עובדת, את בעלי המוסכים, מיומנויות העובדים, המוניטין, איכות החלפים וכמובן מנהלת מערכת יחסים ששומרת על הלקוח שלנו במוסך”.