נכנסים למוסך ויוצאים עם חור בכיס?

המהפכה החברתית של דרייבר מעלה הילוך: מטפלים ברכב באחד ממוסכי דרייבר, נהנים משירות שקוף ומקצועי וחוסכים עד 40% בעלויות!

איך זה עובד?

פונים

המומחים שלנו יפנו אתכם למוסך המתאים עבורכם, ברשת מוסכי האמנה החברתית של דרייבר.

מטפלים

הטיפול מתבצע אך ורק במוסכים מורשים שאפשר לפי החוק לטפל בהם גם במסגרת אחריות היבואן, ואשר חתומים על האמנה החברתית למחירים הוגנים והתנהלות הוגנת. כל אלה מובילים לטיפול ששומר על ערך הרכב ומונע הפתעות מיותרות.

חוסכים

עד 40% מעלות הטיפול במוסך היבואן, בלי להתפשר על איכות הטיפול.

הפתרונות שלנו

איזה שירותים אנחנו מציעים

  • טיפולים תקופתיים – ביצוע הטיפול בהתאם להוראות היצרן ובעזרת חלפים וחומרים מבית היצרנים המובילים בעולם, מוביל לשמירה על ערכו של הרכב.
  • תיקונים – אבחון מצב הרכב ע”י מומחי דריבר, הפנייה לאחד מהמוסכים המורשים של הרשת וביצוע התיקון במחיר הוגן.
  • תיקוני פחחות – במקום לשלם אלפי שקלים על כל שריטה… אנחנו נחזיר את המצב לקדמותו במחיר שפוי.
  • החלפת צמיגים – צמיגים איכותיים ובטיחותיים מבית היצרנים המובילים בעולם, במחירים נמוכים משמעותית ממחיר המחירון.
  • העברת טסט – לוקחים את הרכב, מעבירים אותו טסט, במידת הצורך מתקנים ליקויים ומחזירים אותו עד אליכם עם הרישיון החדש על השמשה. השירות ניתן בפריסה ארצית.
  • שירות הנהגים של דרייבר – חוסכים גם את הפקקים עם שירות עד הבית, הכולל איסוף של הרכב, טיפול באחד ממוסכי דרייבר והחזרתו כמו חדש.

טרייד אין

צמיגים

פחחות

יבוא אישי

דרייבר עד הבית

מצברי דרייבר

העברת טסט

חיסכון של עד 40% במחיר? איך זה יכול להיות?

  • חיסכון במחיר החלפים והחומרים – מחירם של חלפים “מקוריים” עשוי להיות גבוה במאות אחוזים בהשוואה לאותם חלפים בדיוק, שלא מודבקת עליהם תווית היבואן. ממש כפי שאבקת כביסה של מותג מוביל תהיה יקרה (בהרבה) ביחס לאותה אבקת כביסה של אותו יצרן, המשווקת ע”י המותג הפרטי של הסופר.
    הידעת שיצרן הרכב אינו מייצר אף חלק מחלקי הטיפול? אפילו הבלמים אינם מיוצרים ע”י יצרן הרכב, אלא נרכשים מיצרנים חיצוניים.  ומה לגבי השימוש בחומרים? רוב יבואני הרכב קונים את השמנים של פז ודלק, ומדביקים עליהם את תווית המותג. ואנחנו שואלים: למה לשלם מאות אחוזים יותר עבור האריזה?
    כרשת של מוסכים מורשים שחלה עליהם אחריות היבואן, אנחנו ב- דרייבר משתמשים בחלפים ובחומרים מוכרים בלבד מבית החברות המובילות בעולם– וחוסכים מכם את הצורך לשלם עד מאות אחוזים יותר עבור חלפים מקוריים. הכל בהתאם להוראות היצרן.
  • חיסכון בעלויות התפעול – תפעול מוסך היבואן כרוך בעלויות גבוהות יותר, בין היתר בשל הגודל, המיקום, ההשקעה הרבה במיתוג ולעיתים גם בהקמת מרכז שירות מפואר. המוסכים המורשים של דרייבר חוסכים בעלויות האלו, ומגלגלים את החיסכון אליכם. כי לפעמים כשאנחנו נכנסים למוסך, אנחנו בסך הכל רוצים… לטפל ברכב. במינימום עלויות ובמקסימום יעילות.
  • חיסכון באמצעות מועדון הצרכנות הנבונה של דרייבר – מועדון המונה עשרות אלפי חברים, ונהנה מכוח קנייה גדול שמוביל לחיסכון מרבי בעלויות.
    להצטרפות ללא עלות
  • חיסכון בעלויות מתגלגלות – כשיודעים מראש כמה יעלה הטיפול, חוסכים עלויות של טיפולים ותיקונים המתווספים שלא לצורך. 

    לשירות שקוף ומחירים הוגנים: