איך להוזיל את העלויות במוסך בעשרות אחוזים?

איך מתחילים לחסוך?

מצטרפים עכשיו ללא עלות וללא התחייבות, ושומרים על האופציה להוזיל את הטיפולים הבאים במוסך בעד 40%!

  • מרגישים שהתשלום למוסך יותר מדי גבוה? אתם כנראה צודקים
  • החדשות הטובות: בשורות הבאות תגלו איך אפשר לחסוך אלפי שקלים בשנה על טיפולים ותיקונים, לרבות פחחות, ברכב
  • פנגו, לשכות עורכי הדין ורואי החשבון, הסתדרות המורים, קרנות השוטרים, הסגל והסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות וגם עשרות אלפי בעלי רכבים פרטיים כבר נותנים אמון ונהנים

המספרים מלמדים שבעל רכב משלם בממוצע למעלה מ- 5,000 ₪ בשנה עבור טיפולים ותיקונים. ולמקרה ששאלתם אז כן, לרוב מדובר בסכום גבוה יותר ממה שצריך. מדוע זה קורה? ואיך אפשר לחסוך עד עשרות אחוזים בעלויות בכל ביקור במוסך?

אחת ולתמיד: למה הטיפול במוסך כל-כך יקר?

יוקר המחיה בישראל הוא מהגבוהים בעולם, זה לא דבר חדש. אך מאז המחאה החברתית בשנת 2011, גוברת המודעות הציבורית לרמות המחירים הגבוהות. אותה מחאה חברתית סייעה לרבים מאתנו להבין שלפעמים את אותו מוצר, באותה איכות, אפשר לקבל במחיר הרבה יותר נמוך. כך למשל רפורמת הסלולר הובילה להוזלה של מאות אחוזים בתעריפי הסלולר.

מהפיכת המחירים הגיעה גם לתחומי רשתות השיווק, באדיבות המותג הפרטי של הסופר: מחירו של שמפו המשווק באריזת המותג הפרטי של הסופר, יהיה נמוך בעשרות אחוזים ביחס לאותו שמפו המיוצר ע”י בדיוק אותו יצרן, אך מגיע באריזת מותג מפורסם.

תמונה - depositphotos

כשהמוסכניק שלך מחייך ככה, אתה יודע שאתה הולך לשלם ביוקר. לפני שנכנסים למוסך, חוסכים עלויות עם דרייבר.

בתחומים רבים התודעה הצרכנית כבר הובילה להורדת מחירים, אך מה קורה בענף טיפולי הרכב? במקרים רבים עלויות הטיפול עדיין גבוהות, ויש לכך 3 סיבות מרכזיות:

  1. ביצוע התיקון או הטיפול במוסך היבואן – מטבע הדברים, עלות הטיפול גבוהה יותר כאשר הוא מתבצע במוסך היבואן. זאת בשל עלויות התפעול הגבוהות של מוסך היבואן הנובעות בין השאר מגודלו, מהמיקום שלו באזורים נגישים ויקרים נדל”נית, מההשקעה במיתוג ולפעמים גם מעלויות ההקמה והתחזוקה של מרכזי שירות מפוארים. נניח שהייתה לכם אפשרות לוותר על כל אלה, לזכות בטיפול לא פחות מקצועי ולחסוך אלפי שקלים בשנה – במה הייתם בוחרים?
  2. כוח קנייה נמוך – כאשר אנחנו פונים למוסך כלקוח בודד, כוח הקנייה שלנו נמוך וכתוצאה מכך המחיר גבוה יותר. זאת להבדיל ממועדוני צרכנות דוגמת “חבר”, שמעניקים לחבריהם הטבות משמעותיות במגוון רחב של תחומים: מרכישת מוצרי צריכה ועד הנחות ברכישת דירות. מדוע שלא יהיה מועדון כזה שידאג לאינטרסים של ציבור בעלי הרכב?
  3. הפתעות יקרות – במקרים רבים, המחיר הראשוני של התיקון הוא לא המחיר הסופי. לרוב מתגלים “ליקויים נוספים” שמקפיצים את עלות הטיפול, בלי שלבעל הרכב תהיה אפשרות להיערך או להשוות מחירים.
תמונה - depositphotos

"אתה רואה? פה הלך לך הפאקונג ראש". בדרייבר יש מחירון אחיד, כדי שלא תהיה מופתע כשהחשבון מגיע

איך מוזילים את העלויות במוסך ?

ההבנה שגם את העלויות במוסך  אפשר להוזיל בצורה משמעותית כמו בתחומים אחרים, הובילה בשנת 2013 להקמת דרייבר – התארגנות חברתית של מוסכים מורשים בפיקוח משרד התחבורה. מטרת המיזם לחתוך את עלויות הטיפולים, התיקונים והפחחות במוסך, ולא פחות חשוב: להעניק ללקוחות שירות שקוף והוגן. זאת מבלי להתפשר על איכות הטיפול.

מתוך העשייה היומיומית, ריכזו עבורכם מומחי דרייבר מספר כלים חשובים שיסייעו גם לכם לחסוך סכומים משמעותיים בכל ביקור במוסך.

הכרת הזכויות שלכם – ישנה תפיסה מוטעית לפיה טיפול במוסך אחר (מלבד מוסך היבואן)  יפגע בזכויות בעל הרכב ובאחריות שמעניק היצרן במקרה של תקלה. בפועל, החוק מאפשר לכם לטפל ברכב בכל מוסך מורשה, בלי לפגוע באחריות היבואן. כפי שכבר הבנו, למוסך היבואן יש עלויות תפעול גבוהות שבסופו של דבר מגולגלות לבעל הרכב. טיפול במוסך מורשה המפוקח ע”י משרד התחבורה יכול לחסוך את העלויות האלו, ולהעניק טיפול איכותי במחיר הרבה יותר נמוך.

חיסכון במחיר החלפים – עלותם של חלפים “מקוריים” גבוהה לפעמים במאות אחוזים ביחס לאותם חלפים בדיוק או לחלפים באיכות זהה, שלא מודבקת עליהם תווית יצרן הרכב. לנוכח העובדה שיצרן הרכב לא מייצר אף אחד מהחלפים (אפילו לא את הבלמים) אלא רוכש אותם מיצרנים חיצוניים – האם השם שמופיע על התווית מצדיק פערים כל-כך גדולים במחיר? לשם המחשה, המוסכים המורשים של רשת דרייבר משתמשים בחלפים מהיצרנים המובילים בעולם (לעיתים מדובר באותם יצרנים של החלפים ה”מקוריים”), במחיר נמוך בהרבה. אז למה לשלם יותר כשלא באמת צריך?

חיסכון במחיר החומרים – גם כאן חוזר על עצמו אותו הסיפור: מוסכי דרייבר משתמשים בשמנים ובחומרים אחרים מאותם יצרנים שמייצרים עבור יצרן הרכב או מתוצרת מקבילה באותה איכות. האם המדבקה של יצרן הרכב מצדיקה תוספת משמעותית בעלות?

תמונה - depositphotos

מועדון צרכנות יכול להוזיל עבורכם את מחיר הטיפולים. אל תכנסו למוסך לפני שהצטרפתם!

חיסכון בעלויות מתגלגלות – ה”ליקויים הנוספים” המתגלים במהלך הטיפול הם לא גזירת גורל. כל מוסכי רשת דרייבר חתומים על האמנה החברתית למחירים הוגנים והתנהלות הוגנת, ופועלים באמצעות מחירון אחיד ושקוף. כל אלה מונעים הפתעות מיותרות ומובילים לחיסכון נוסף במחיר.   

צרכנות נבונה – במקום לשלם את המחיר המלא כלקוח בודד, מועדוני צרכנות רבים מובילים להוזלה משמעותית של שירותים ומוצרים באמצעות כוח קנייה גדול. אז למה שלא יהיה מועדון צרכנות שיאפשר גם לבעלי הרכב לחסוך בעלויות הטיפול, המגיעות בממוצע לאלפי שקלים בכל שנה?

מתוך התפיסה הזו דרייבר הקימה את מועדון הצרכנות הנבונה של בעלי הרכבים בישראל. מועדון שכבר הצטרפו גופים מובילים דוגמת לשכות עורכי הדין ורואי החשבון, הסתדרות המורים, קרנות השוטרים, הסגל והסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות וגם עשרות אלפי בעלי רכבים פרטיים. החברות מובילה לחיסכון ניכר בעלויות באמצעות כוח קנייה רחב.

לאחרונה, פנגו החלה להציע לשני מיליון לקוחותיה את שירות “פנגו עד הבית” שמופעל על ידי דרייבר.

המסקנה היא פשוטה: לא חייבים להשלים עם המצב הקיים! בחירת המוסך המתאים תאפשר לכם לחסוך אלפי שקלים בשנה על טיפולי הרכב, בלי להתפשר על איכות הטיפול.

לחיסכון של עד 40% במחיר - שלחו פרטים בטופס  ההצטרפות












    פרטי הרכב












    הוספת רכב +












    הוספת רכב +

    -












    -

    הצטרפו לדרייבר בחינם וללא התחייבות 
    והבטיחו לעצמכם את המחירים המיוחדים.

    כשיגיע הרגע תוכלו להחליט אם לנצל אותם.