מכה קלה בכנף?
לראשונה בישראל
תיקונים קוסמטיים* לרכב ללא החלפת חלקים בטכנולוגיה מתקדמת בשיתוף SMARTCOVER העולמית!
שריטות, שפשופים ושקעים במחירים מוזלים.
במקום להפעיל את הביטוח, פשוט הפעילו את Driver וחסכו
חייגו עכשיו 4567*
לראשונה בישראל
תיקונים קוסמטיים* לרכב ללא החלפת חלקים בטכנולוגיה מתקדמת בשיתוף SMARTCOVER העולמית!
שריטות, שפשופים ושקעים במחירים מוזלים.
במקום להפעיל את הביטוח, פשוט הפעילו את Driver וחסכו
כתב שירות – מנוי שנתי
כתב שירות של סמארט העולמית בשיתוף דרייבר מספק כיסוי לנזקים קוסמטיים קלים הנגרמים בנסיעות יומיומיות.
בשירות זה תוכל ליהנות משמירה על רכבך נטול נזקים קוסמטיים קלים באמצעות שירות ארצי מהיר ונוח.
באפשרותן של פגיעות קלות בפח ושריטות, להוריד את ערך הרכב שלך. באמצעות כתב שירות של סמארט ביכולתך להבטיח את קבלת הערך המקסימאלי הפוטנציאלי של רכבך.
פגיעות ושריטות קטנות בפח של הרכב יכולות להוות מטרד. בעזרת הכתב שירות, באפשרותך לשמור על רכבך במצבו המקורי, כחדש. וזאת מבלי לפגוע בהעדר התביעות בפוליסת הרכב העיקרית שלך.
למען הסר ספק, כתב שירות של סמארט הינו נפרד לחלוטין מפוליסת ביטוח הרכב, כך שהפעלתו אינה משפיעה על היעדר תביעות של הביטוח העיקרי של הרכב שלך.
מבוא
תיקוני SMART מאפשרים תיקונים מינוריים (קטנים/קוסמטיים) לחלק החיצוני של רכבו של הלקוח.
בתמורה לתשלום שנתי/חודשי, חברת דרייבר ישראל בע"מ מקנה שירות תיקונים עבור נזקים מינוריים (קטנים/קוסמטיים) בחלקו החיצוני של הרכב.
תיקוני SMART מאפשרים תיקונים מינוריים (קטנים/קוסמטיים) לחלק החיצוני של רכבו של הלקוח.
בתמורה לתשלום לפי נזק, חברת דרייבר ישראל בע"מ, מקנה שירות תיקון עבור נזקים מינוריים (קטנים/ קוסמטיים) בחלקו החיצוני של הרכב.
תיקוני חלקי פח בלבד ו/או מגן קדמי/אחורי, לא כולל מרכב הרכב או גג, לא כולל חלקי אלומיניום, לא כולל חלקי פלסטיק, פסי קישוט, לא כולל מראות ופנסים.
התיקון אינו כולל החלפת חלקים.
מובהר בזאת שכל תיקון יבוצע אחרי שליחת צילום רישיון רכב וצילום הנזק.
ב. הגדרת צבעים:
1-צבע רגיל
2-צבע מטאלי
3-צבע פנינה-תוספת מחיר
4-צבע 3 שכבות-תוספת מחיר
5-צבע אדום V.41-תוספת מחיר
קיימת תוספת מחיר לרכבים בעלי צבע מיוחד כפי שמוגדר בפסקת הגדרות הצבעים מעלה.
הלקוח ייהנה ממספר מוגבל של תיקונים במהלך תקופת כתב השירות הזו, בתנאי שהוא נמצא בתחומי סף התגמול, כמצוין בתכנית.
ישנם מספר מסלולים ע"פ כמות תיקונים.
-תיקון 2 חלקים בסכום קבוע
-תיקון 3 חלקים הכולל בתוכו השתתפות עצמית.
גומות מינוריות
הכיסוי יהיה עבור גומות מינוריות, אשר עומקן אינו עולה על-1.5 מ"מ.
דרייבר תשלם עבור תיקונים לגומות מינוריות הנגרמות לגוף הפח של רכבו של הלקוח, שקוטרן אינו עולה על 30 ס"מ ואשר עומקן אינו עולה על-1.5 מ"מ.. במקרים שבהם חלק כלשהו בפאנל הגוף נקרע או נתלש, הנזק לא יוגדר כגומה מינורית ולא יכוסה תחת כתב שירות הזו. דרייבר תשלם עבור התיקונים עד לסף התגמול של הכיסוי, כמצוין בתכנית, לכל תיקון ולמספר מוגבל של תיקונים.
דרייבר תשלם עבור תיקונים לשריטות מינוריות הנגרמות לגוף הפח של רכבו של הלקוח, שאורכן אינו עולה על 30 ס"מ ואשר עומקן אינו עולה על-1.5 מ"מ.. במקרים שבהם חלק כלשהו בפאנל נקרע או נתלש, הנזק לא יוגדר כשריטה מינורית ולא יכוסה תחת כתב שירות הזו. דרייבר תשלם עבור התיקונים עד לסף התגמול של הכיסוי, כמצוין בתכנית, לכל תיקון ולמספר מוגבל של תיקונים.
לא יהיה כל תגמול תחת כתב שירות זו ביחס ל-:
הכיסוי הניתן ע"י כתב שירות זו כפוף לעמידה במונחים ובתנאים הבאים:
כתב שירות זו תקף עבור חודש קלנדרי אחד. המנוי החודשי מתחדש אוטומטית על ידי דרייבר עם קבלת תשלום המנוי, בתנאי שהתשלום מתקבל על ידי דרייבר ביום הראשון של כל חודש, או לאחריו, או מועד אשר יוסכם כתאריך האחרון לתשלום.
עבור כתב שירות חודשי זה, במידה והמנוי אינו משולם בתאריך האחרון לתשלום כתוצאה מעצירת התשלום על ידי הלקוח, כמו כן כתב שירות זו יבוטל החל מהתאריך האחרון שבו המנוי היה אמור להיות משולם. המנוי הינו בר-פירעון בתאריך התחילה או בתאריך החידוש, או לאחריהם, בהתאם למקרה. דרייבר או מי מטעמה לא תהיה מחויבת לקבל תשלום עבור המנוי, לאחר המועד כאמור. אך תוכל לעשות זאת בכפוף לתנאים אשר ייקבעו על ידי דרייבר, לשיקול דעתה הבלעדי. היה והחיוב יוחזר בפעם השנייה, כתב שירות יפקע אוטומטית.
על אף ההוראות הכלולות ב-4.1.1 וב-4.1.2, הלקוח יהיה זכאי לפרק זמן של 15 יום החל מהמועד האחרון לתשלום המנוי, המשתקף בתכנית הלו"ז שבו ישולם המנוי.
דרייבר תוכל לבטל או לשנות את כתב שירות הזו או לשנות את המנוי, בהודעה בכתב 30 יום מראש ללקוח, במען המכתבים, בכתובת הפיזית, מסרון(SMS) או בדוא"ל הידועים האחרונים של הלקוח.
לא ניתן לבטל את המנוי במידה ובוצע תיקון ברכב.
מסלול ראשון- עבור תיקון של שני חלקים על-פי התנאים המפורטים בכתב השירות.
מסלול שני – עבור תיקון של שלושה חלקים , הכולל בתוכו השתתפות עצמית בכל תיקון.
הלקוח ינקוט את כל האמצעים הסבירים לשמירה על כלי הרכב במצב יעיל ובר-נהיגה.
מצג שווא או אי-גילוי של כל פרט או עובדה מהותיים יביאו לידי כך שכתב שירות זו תהיה בטלה ומבוטלת, לשיקול דעתה של דרייבר.
כל התגמולים הניתנים במסגרת תנאיי כתב שירות זו, ביחס לכל תיקון ולתשלום המנוי המשולמים ביחס לתיקון כאמור, יחולטו בכתב שירות זו, לשיקול דעתה של דרייבר, תפקע או תהא בטלה, אם:
*באחריות הלקוח לדווח על אירועים אם וכאשר אלה מתרחשים
הודעות יש למסור בחיוג למוקד הייעודי שלנו, שמספרו 4567*
הלקוח יודיע לדרייבר באשר לכל כתב שירות אחר המכסה את אותו הנזק, שבעקבותיו דרייבר תהא אחראית לשלם אך ורק את החלק היחסי שלה בנזק כאמור.
כתב שירות זו יבוטל על ידי דרייבר, או על ידי הלקוח, בהודעה בכתב 30 יום מראש, לכתובת הידועה האחרונה.
אם הלקוח מעוניין לחלוק על כל החלטה אשר נתקבלה על ידי דרייבר, הלקוח יוכל להגיש לדרייבר תלונה תוך תשעים (90) יום. דרייבר מחויבת להגיב ללקוח תוך שלושים (30) יום מקבלת התלונה.
את המכתב יש לשלוח לכתובת הבאה:
אם המחלוקת של הלקוח אינה באה על פתרונה, תהיה באפשרותו להגיש תביעה משפטית כנגד דרייבר. אם הדבר לא נעשה תוך 180 יום, התביעה כנגד דרייבר תתיישן ודרייבר לא תישא עוד באחריות כלפי התיקון.
כתב שירות זו מופעלת אך ורק במדינת ישראל
דרייבר | רשת מוסכים בישראל בע"מ
|
|
כלי הרכב | כלי הרכב המתואר בתכנית, יכול להיות אחד מהבאים: כלי רכב ממונעים קלים, מיניבוסים, רכבי הובלה קלים ורכבי פאנל ואן עם מסת רכב ברוטו (GVM) שאינה עולה אל 3,500 ק"ג, והמשמשים למטרות חברתיות וביתיות ולצורכי פנאי, וכן לנסיעות אל מקום העבודה הקבוע, וממנו ורכבים המשמשים למטרות עסקיות ו\או מסחריות, כוללת אופנועים, קטנועים במונחי כתב שירות הזו. למטרת כתב שירות הזו, ההגדרה של "כלי רכב" אינה כוללת טרקטורונים, מעונועים קראוונים ניידים או בתים, טריילרים או סירות ממונעים. | |
תאריך | תאריך חתימתו של הלקוח על גבי טופס ההצעה עבור כיסוי התיקונים דרייבר. | |
הלקוח | האדם או היישות העסקית, כמצוין בתכנית. | |
תקופה | כתב שירות תקף לחודש קלנדרי אחד והכיסוי יימשך על בסיס חודשי, אם התשלום עדכני. דרייבר תחדש את כתב שירות הלקוח מדי חודש אם הלקוח משלם את המנוי בזמן, ואם לא כן – הוא יבוא לידי סיומו. | |
הגבלת התגמול | כתב שירות זו מגביל את הכיסוי לנזקים כך שלא תהיה חריגה מהגבלת התגמול כמצוין בתכנית. הגבלת התגמול כוללת מע"מ. לא יהיה כל כיסוי אם מחיר התיקונים כולל מע"מ, ללא תלות בגודל הנזק, חורגים מהתגמול. | |
הגבלה כמצוין בתכנית | התכנית כוללת מידע ספציפי לעניין הכיסוי ומהווה חלק מכתב שירות זו. המידע בתכנית זו כוללת את פרטי הלקוח, המנוי החודשי, מגבלת התגמול והכיסוי שניתן. |
מדריך הערכת תאונה
תזכורת מהירה לגבי אילו נזקים מכוסים.
שריטות מינוריות
דרייבר תשלם עבור תיקונים של שריטות מינוריות בגוף הרכב שאינן חורגות מ-30 ס"מ באורכן ואשר עומקן אינו עולה על- 1.5 מ"מ, עד להגבלת התגמול של הכיסוי, כמצוין בתכנית, ולכל תיקון, למספר מוגבל של תיקונים.
גומות
דרייבר תשלם עבור תיקונים של גומות מינוריות בגוף הרכב שאינן חורגות מ-30 ס"מ בקוטרן ואשר עומקן אינו עולה על- 1.5 מ"מ, עד להגבלת התגמול של הכיסוי, כמצוין בתכנית, ולכל תיקון, למספר מוגבל של תיקונים.
גומות מינוריות
דרייבר תשלם עבור תיקונים לשבבים קטנים, עבור גומות אשר עומקן אינו עולה על- 1.5 מ"מ.
עקוב אחר תהליך התיקונים שלנו, שלב אחר שלב:
עקוב אחר תהליך התיקון שלנו, שלב אחר שלב:
שלב 1: בדוק את האזור הניזוק, על מנת להבטיח כי עבודת התיקונים הנדרשת הינה בכפוף למסגרת הקווים המנחים הכלולים.
שלב 2: הנח את סרגל התיקונים על הנזק וודא כי הנזק אינו גדול מאורך של 30 ס"מ.
שלב 3: צלם את הנזק ושלך את הצילום לדרייבר למספר: 052-383-9993 או כתובת דואר אלקטרוני
שלב 4: צור קשר עם מחלקת התביעות של דרייבר, בטלפון 4567*, אנא שמור את רישום הרכב בהישג יד למטרות זיהוי.
שלב 5: ללקוח/למוסך מונפק מספר אסמכתא לתיקון.
על מנת ליצור קשר עם מחלקת התביעות של דרייבר
התקשר לטלפון 4567*
דוא"ל: info@driver4u.co.il